-
(179)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(89) Martin

Zdravím. Přidávám odkaz na fotky z Kramolína. http://raptor71m.rajce.idnes.cz/V._Historic_Rallye_Kramolin_2015/

(88) Vláďa Příborský ml.
Po, 16 listopad 2015 11:25:15 +0000

Ahoj, přidávám se s poděkováním pořadatelskému týmu za pěknou soutěž. Dle výsledků na příště můžeme očekávat o dost těžší soutěž což si myslím nebude vůbec na škodu. Pro nás jako Třebíčáky (i když jsem vyrůstal na Klatovsku) tak 90% tratě byla pro mě/nás poprvé, takže trať skvělá. A na příště holt přidám mezi vesnicemi alespoň na 80km/h a třeba i ten čas bude lepší:-).
Díky a všem pěkný podzim.
Zdraví Vláďa a Terka.

(87) Lucie B.
Ne, 15 listopad 2015 18:19:33 +0000
email

Autotoulky byly opět super! Mockrát děkujeme za skvělou organizaci a příjemnou atmosféru :)
team Espace

(86) Bobart
Ne, 15 listopad 2015 11:11:51 +0000

Díky za příjemně prožitou sobotu a hezky připravenou soutěž s poznáním okolí Nepomuku.Pro nás,jako asi nejvzdálenější posádku trošku očistec,ale jinak paráda.Museum mašinek taky pěkný a jediná kanka moc malá hospoda,ale to se ztratí.Jestě jednou díky a třeba na jaře znovu na Autotoulkách.
Bohouš Řihout

(85) auto insurance
St, 11 listopad 2015 08:43:39 +0000
url  email

Articles like this really grease the shafts of knowledge.

(84) jakub kreč

retardéry největší problém koukam

(83) Vláďa Příborský ml.

Zdravím všechny,
za posádku XXX (předjezdec, žádná erotika...:-)) děkujeme za super závody. Bylo to úplně skvělý a děkujeme pořadatelům (hl. řediteli závodu Lemmonsovi) za možnost startu. Díky
BTW. Petře Lemmonsi, jsou i výsledky, kde bychom našli naše časy? Díky. popřípadě pošli na vladimir.priborsky@mann-hummel.com

(82) Tomáš

https://www.youtube.com/watch?v=vHVw6FWEHG0 hezké video

(81) Zuzka

Za posádku č. 95 děkujeme za pěknou soutěž a těšíme se na příští :)
Zuzka & Dan.



(80) vikispirit
email

Zdravím,pár foteček http://vikispirit.rajce.idnes.cz/HISTORIC_RALLY_KRAMOLIN_2015/

(79) Lemmons
url  email

Otázka retardérů je složitá. Pokud na trať postavíme retardéry jako doposud, (tedy plasťáky a nebo kužele) je to vždy sporné. Zábrana se dá kolem lehce posunout, posádka to skoro nezaznamená, ale rozhodčí faktu musí jít těleso posunout na své místo. Kdo určí tu hranici co je již za body a co se dá ještě prominout? Proto jsou na těchto místě dva lidi - Rozhodčí faktu a Pořadatel a ty jsou za posouzení zodpovědní. Nikdo další na místě není a pak si posádka může říkat co chce. Já tam nebyl, časoměřiči také ne, takže zapíšeme co je na listině uvedeno. V případě že naše retardéry nahradíme betonovou zábranou můžeme ušetřit dva lidi na místě retardéru. Trestné body si posádka vybere hned na místě ve smyslu uraženého kola a pod. V případě takové zábrany si každý z Vás jistě nechá odstup a zpomalí natolik, že projede retardér jako z učebnice. Co je tedy lepší , spravedlivější? Retardér za který dostanu při pochybení nějaké trestné, ale skoro vždy pokračuji a hezky se svezu, nebo retardér, který při chybě zničí auto, možná i mě? Je to na Vás, řekněte si a my se zařídíme. Je pravda, že jsme měli na jedné takové pozici pochybení rozhodčího, kdy psal průjezdy do kolonky za 10s. Následně byli trestné smazány všem i když posádka retardér opravdu trefila. Za to, pokud to rozhodlo o pořadí, se mohu pouze omluvit. Protože asi nikdo z Vás by nepřišel a dobrovolně by se nepřihlásil, že zrovna jemu to nevyšlo a ty trestné by měl dostat. Nebo je to jinak? Petr Lemmons Šulc

(78) Tomáš

Chceme všichni poděkovat za přenádhernou soutěž a už teď se těšíme na příští rok. Velké díky Tomáš a Standa.

(77) Petr
email

Retardéry koukám největší problém. Jako spolujezdce mě to také pěkně naštvalo, ale člověk s tím nic nenadělá jen se smířit že přijde po chybě rozchodčích o bednu. :( hlavně to zlepšit na příští rok a vyvarovat se tomu.

(76) Fredy

Retardéry - započítávání a uznávání v průběhu závodu.
Pánové, já s tím v průběhu soutěže moc nenadělám a jak dostanu doručeno, zpracuji do průběžných výsledků. Svoz přiveze kontrolní listy od rozhodčích a to, co je v nich uvedeno, putuje po každé RZ jako bodové ztráty do průběžných výsledků. To aby bylo vidět, že tam k nějaké chybě došlo. Teprve po odjetí všeho je možné některé penalizace konzultovat s rozhodčími (až dorazí nazpět) a některé jejich záznamy si nechat vysvětlit. Nicméně poslední slovo má vždy rozhodčí faktu. Proto na retardérech bývá tato funkce rozhodčích faktu ustavena, aby byla rozhodnutí jednoznačná a konečná.

(75) H.
email

Děkuji všem za možnost zúčastnit se jednoho ze čtyř nejúžasnějších Kramolínů v mé závodnické historii.


 Jméno *
 E-mail
 Web
 zpráva *
* Povinná položka

Antispamová kontrola
Opište prosím kombinaci číslic a písmen přesně podle obrázku
captcha